Mudança nas regras para obtenção da cidadania eslovena PDF Imprimir E-mail

 

Decreto 872, que altera o Decreto sobre os critérios para estabelecer o interesse nacional na recepção de cidadania da República da Eslovênia, no 13º artigo da Lei de Cidadania da República da Eslovênia

Baseado em 28º artigo da Lei de Cidadania da República da Eslovênia (Diário Oficial do RS, nº 24/07 -. Texto oficial consolidado), o Governo da República da Eslovênia

REGULAMENTO
Que altera o Regulamento relativo aos critérios para estabelecer o interesse nacional na recepção de cidadania da República da Eslovênia, no 13º artigo da Lei de Cidadania da República da Eslovênia

1º Artigo
O regulamento sobre os critérios para estabelecer o interesse nacional na recepção de cidadania da República da Eslovênia, no 13º artigo da Lei de Cidadania da República da Eslovênia (Diário Oficial do RS. º. 41/07 e 45/10) no 3º artigo alterado com a seguinte redação:

3º Artigo
(1) Para a naturalização excepcional de considerações nacionais podem aplicar o emigrante esloveno ou seus descendentes de 2ª geração, por descendência direta. Esta naturalização também pode vir da minoria eslovena autóctone em países vizinhos.

(2) A naturalização excepcional por razões nacionais, está disponível se o requerente do parágrafo anterior demonstra laços multi ativos pessoalmente com a República da Eslovênia nos últimos cinco anos em associações de eslovenos no exterior ou outros eslovenos expatriados, organizações de migrantes ou minorias. Naturalização excepcional de afinidade nacional também é possível, se o requerente tiver sido no parágrafo anterior a partir da cidadania eslovena perdoada por motivos justificáveis e pediu novamente por ele.

(3) a naturalização excepcional é também possível, no caso dos descendentes de eslovenos emigrantes que não preencham a condição de laços familiares no primeiro parágrafo e os requisitos do parágrafo segundo deste artigo, se houver razões excepcionais para sua cidadania nacional da República da Eslovênia.

(4) Destaque nacional especificado no parágrafo anterior deve ser feita se as operações do requerente contribuíram imensamente para o desenvolvimento social, econômico, científico, cultural ou outro da República da Eslovênia e tenha contribuído para aumentar a reputação internacional da República da Eslovênia.

(5) O pedido do requerente deve ser acompanhado de provas documentais para apoiar a sua ligação ativa ao segundo parágrafo deste artigo e provas. As organizações apropriadas devem atestar a sua atuação ativa por pelo menos cinco anos no segundo parágrafo do presente artigo. Se possível, a requerente deverá apresentar também os documentos oficiais emitidos no exterior, o que indica a sua definição de nacionalidade eslovena.

(6) Parecer sobre os critérios estabelecidos nos parágrafos segundo e quarto do presente artigo e elegibilidade para a cidadania da República da Eslovênia formada pelo órgão do governo responsável para a cooperação com os eslovenos no Exterior. Se essa autoridade na formulação de seu parecer, determina que requer informações adicionais sobre o candidato, através de serviços internos consulares do ministério para assuntos estrangeiros competente, o pedido da sua missão diplomática ou consular da República da Eslovênia".

DISPOSIÇÕES FINAIS E TRANSITÓRIAS

2º Artigo
Os pedidos de cidadania da República da Eslovênia, no dia 13 da Lei de Cidadania da República da Eslovênia, que a aplicar as disposições do presente regulamento, devem ser resolvidas no âmbito das disposições do Regulamento relativo aos critérios para estabelecer o interesse nacional na recepção da cidadania da República da Eslovênia, no 13º artigo da Lei de Cidadania da República da Eslovênia (Diário Oficial do RS., n º 41/07 e 45/1 O).

3º Artigo
Este regulamento entra em vigor no décimo quinto dia seguinte ao da sua publicação no Diário Oficial da República da Eslovênia.

São 0.071 7-4/201 3

Ljubljana. de 13 mar 2013

EVA 201 3-1711-0011

O Governo da República da Eslovênia
Janez Janša
Presidente
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872. Uredba o spremembi Uredbe o merilih za ugotavljanje nacionalnega interesa pri sprejemu v državljanstvo Republike Slovenije na podlagi 13. ?lena Zakona o državljanstvu Republike Slovenije

Na podlagi 28. ?lena Zakona o drzavljanstvu Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 24/07 - uradno pre?iš?eno besedilo) izdaja Vlada Republike Slovenije

UREDBO
o spremembi Uredbe o merilih za ugotavljanje nacionalnega interesa pri sprejemu v državljanstvo Republike Slovenije na podlagi 13. ?lena Zakona o državljanstvu Republike Slovenije

1- ?len
V Uredbi o merilih za ugotavljanje nacionalnega interesa pri sprejemu v državljanstvo Republike Slovenije na podlagi 13. ?lena Zakona o državljanstvu Republike Slovenije (Uradni list RS. št. 41/07 in 45/10) se 3. ?len spremeni tako, da se glasi:

3- ?len
(1) Za izredno naturalizacijo iz nacionalnih razlogov lahko zaprosi slovenski izseljenec ali njegov potomec do drugega kolena v ravni vrsti. Za to naturalizacijo lahko zaprosi tudi pripadnik avtohtone slovenske narodne skupnosti v zamejstvu.

(2) Izredna naturalizacija iz nacionalnih razlogov je mogo?a, ?e prosilec iz prejšnjega odstavka izkazuje ve?letno osebno aktivno vez z Republiko Slovenijo in vsaj petletno aktivno delovanje v slovenskih društvih v tujini ali drugih slovenskih izseljenskih, zdomskih ali manjšinskih organizacijah. Izredna naturalizacija iz nacionalnih razlogov je tudi mogo?a, ?e je bil prosilec iz prejšnjega odstavka iz slovenskega državljanstva odpuš?en zaradi opravi?ljivih razlogov in ponovno prosi za sprejem vanj.

(3) Izredna naturalizacija je mogo?a tudi v primeru potomca slovenskega izseljenca, ki ne izpolnjuje pogoja sorodstvene vezi iz prvega odstavka in pogojev iz drugega odstavka tega ?lena, ?e so podani izjemni nacionalni razlogi za njegov sprejem v državljanstvo Republike Slovenije.

(4) Izjemni nacionalni razlogi iz prejšnjega odstavka so podani, ?e je prosilec s svojim delovanjem izjemno prispeval k družbenemu, gospodarskemu, znanstvenemu, kulturnemu ali druga?nemu razvoju Republike Slovenije in k pove?anju mednarodnega ugleda Republike Slovenije.

(5) Prosilec prošnji priloži dokazila, ki potrjujejo njegovo aktivno vez iz drugega odstavka tega ?lena in dokazila. S katerimi ustrezne organizacije potrjujejo njegovo vsaj petletno aktivno delovanje iz drugega odstavka tega ?lena. ?e je to mogo?e, prosilec predloži tudi v tujini izdane uradne listine, iz katerih je razvidna njegova opredelitev za slovensko narodnost.

(6) Mnenje o izpolnjevanju meril iz drugega in ?etrtega odstavka tega ?lena ter o upravi?enosti za sprejem v državljanstvo Republike Slovenije oblikuje državni organ. pristojen za sodelovanje s Slovenci v zamejstvu in po svetu. ?e ta organ pri oblikovanju svojega mnenja ugotovi, da potrebuje še dodatne informacije o prosilcu, zanje preko notranje konzularne službe ministrstva, pristojnega za zunanje zadeve, zaprosi pristojno diplomatsko-konzularno predstavništvo Republike Slovenije«.

PREHODNA IN KON?NA DOLO?BA

2- ?len
Vloge za sprejem v državljanstvo Republike Slovenije na podlagi 13. ?lena Zakona o državljanstvu Republike Slovenije, ki so vložene do za?etka uveljavitve dolo?b te uredbe, se rešujejo po dolo?bah Uredbe o merilih za ugotavljanje nacionalnega interesa pri sprejemu v državljanstvo Republike Slovenije na podlagi 13. ?lena Zakona o državljanstvu Republike Slovenije (Uradni list RS. št- 41/07 in 45/1 O).

3- ?len
Ta uredba za?ne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.

St. 0071 7-4/201 3

Ljubljana. dne 13. marca 2013

EVA 201 3-1711-0011

Vlada Republike Slovenije
Janez Janša I.r-
Predsednik

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(quem puder contribuir para melhorar a tradução, escreva-nos)